neděle 15. září 2013

Dny Marianne

Konečně jsem se rozhoupala a poprvé se zúčastnila dnů Marianne. Bláhově jsem si představovala, že si s nějakou menší slevou pořídím tolik chtěnou tvářenku od Nars, podprsenku z Lindexu nebo nějaký svetr v C&A. Jako to tedy dopadlo?


Dost špatně řekla bych.  Sephora si k běžným cenám hodila přirážku a i se slevovým kuponem by mě vyšla tvářenka dráž, než kdybych si ji koupila kterýkoliv jiný den v roce. V Lindexu  moji velikost asi skoupila Lů z kanálu Svět módy XL a tak jsem odcházela s prázdnou. V C&A bylo snad víc lidí než na letošním Avon pochodu a tak jsem se dala na ústup.

Značně otrávená, jsem nakonec rozjela nákupy u stánku Curaprox kde jsem si koupila dvě troj balení kartáčků a jako dárek si odnesla ještě další kartáček. Trochu nuda nákup ale péče o zuby je má posedlost.


Navštívila jsem spoustu dalších obchodů, abych nakonec skončila v parfumerii Douglas. Pořídila jsem si chválený krém od Essence a ze zvědavosti přihodila odličovač, který jsem běžně v drogeriích neviděla.  Nezapomněla jsem ani na vychvalované Douglas ubrousky, na které si konečně budu moct udělat vlastní názor.  Na doporučení kamarádky, jsem si pořídila podkladovou bázi od Artdeca. Po cestě k pokladně jsem si vzala ještě balzám na rty a štětec na pudr, který nepatří mezi nejjemnější a navíc dost pelichá. Přitom ten vystavený byl tak měkoučkatý.


K nákupu jsem jako dárek dostala masku Glamglow a Collistar.



Nákupy jsem zakončila v Inglotu (nespadal do dnů Marianne). Ač jsem přísahala, že na Chodov do Inglotu už nevkročím jejich slevám až 50% se nedalo odolat. Vizážistka se věnovala jiné zákaznici, takže jsem si v klidu vybrala pět stínů, a pak jen poprosila o jejich namarkování. 


Během mého vybírání stínů, jsem si ale opět potvrdila, že zaměstnanci Inglotu jsou opravdu na ránu. Další zákaznice si vybrala lak a vizážistka jí hrubý tónem oznámila, že ten odstín nemají, že zespodu je to označeno. Zákaznice se slušně zeptala, proč je tedy vystavený, když ostatní vyprodané jsou ze stojanu odebrané. Obyčejný dotaz. Stačilo říct jen „naše chyba mohu Vám ale nabídnout tenhle a tamten, je hodně podobný“. Vizážistka místo toho zvýšeným hlasem začala paní sdělovat „To kdybych měla vyndat všechny laky, co tu nemám tak tam nemám nic vystavenýho a pak bych to jako blbka musela při zboží dávat zpátky. Kdybyste se hnedka zeptala co ty nálepky zespoda znamenaj tak Vám to řeknu, že to nemáme“. Rozčarovaná zákaznice slušně poděkovala a opustila prodejnu, zatímco vizážistka začala svou kolegyni i ostatní nakupující přesvědčovat, že paní  (její výraz ženská) je hysterická kráva a že se kvůli ní nepos… V tomto případě opravdu nechápu proč s tímto Inglot něco nedělá.  Lituji, že jsem nebyla pohotová a výstup si nenahrála.



5 komentářů:

  1. No to je teda děs, to chování zaměstnanců Inglotu. Se nedivím, proč je furt v tý prodejně prázdno :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tentokrát tam bylo narváno jen díky těm slevám. Jedna paní se tam té zákaznice pak snažila zastat když ta vizážistka držela řeč o hysterické krávě, ale bylo jí doporučeno ať se do toho neplete. Divím se, že vedení s tím nic nedělá. Internet je plný stížností na personál na Chodově. To na Černém mostě je to pravý opak.

      Vymazat
    2. Hrůza. Na ten Čerňák jsem taky slyšela chválu...

      Vymazat
  2. Já šla nakupovat v neděli a lidí vůbec nebylo hodně. Až jsem z toho byla překvapená. Ve slevách jsem si koupila jen boty v Orsay, ale i tak jsem moc spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Orsay jsem úplně zapomněla :-) Tak snad za rok. Ono nebylo narváno v sobotu všude jen pár obchodů bylo přeplněných. Třeba To CA a nebo Pandora. Tam se dokonce smělo jen na určitý počet. U vchodu to hlídal pán. Pustil vždy pět lidí a ostatní čekali až ti před nima opustí prodejnu .

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..